تفاوت قلم و سلاح در مناظره با تکفیری زبان نفهم
اگر وااقعا توان مناظره با تکفیری زبان نفهم را دارید؛ بسم الله.
اگر معتقد ید می توانید با مناظره و صغری و کبری چیدن، بساط داعشی ها را برچینید؟ بسم الله
امثال شهید والا مقام محسن حججی ها در مقابله با داعشی ها به وظیفه شون عمل کردند
حتی اگر اسلحه به دست و مسلسل به دوش، هم بودند؛
چون اخلاص داشتند، خدا خریدارشون شد.
پس یک طرف قضیه که نیروهای جان بر کف هستند؛
رسالت شون را با تمام تلاش و توان دارند، انجام می دهد.
به خصوص لشکر 8 نجف اشرف که نیروهای پاک و خالصی را داده
و قطعا باز هم بین شون شهدای زنده و با اخلاص کم نیست.
اما طرف دیگر قضیه علما هستند؛ ایا به رسالت شون به خوبی عمل می کنند؟
آیا قلم هایشان درست، به موقع و با بصیرت بدون ابهام گویی؛ مطلب به جامعه ی تشنه ارائه می دهد؟
یا قلم ها را اسیر جناح راست و چپ کرده و یا در موج اصلاح طلب و اصول گرا و … گرفتار کرده اند؟
قلم ها آیا دردی از جامعه اسلامی درمان می کند؛ یا سرطانی بر دردهای بی درمان مردم می افزاید؟
ما در قرآن سوره به نام مسلسل و شمشير و خنجر و زره نداريم؛ ولى سوره به نام «قلم» داريم.
در قران به شمشير سوگند خورده نشده ولی به قلم و نگارش آن سوگند خورده .
در قرآن، چند موقعيت ممتاز براى دانشمندان يادآور شده است
قران براى دانش و منزلت، اوج مندی ويژهاى را قائل است.
حدود هفتصد آيه در پيرامون شناخت و دانش در قرآن مجيد آمده است.
ستايشى كه از دانش و دانشوران در قرآن شده، بىمانند است.
حتی مداد عالم، افضل تر از خون شهید شمرده شده است؛ چون افکار را تنویر می کند
اما حرف سر این است که هر کسی را بهر کاری ساختند.
سخن این جاست که امثال محسن حججی ها خلوص در بکارگیری سلاح شان داشتند و خدا خریدار آن ها شد.
محسن حججی ها د ارستفاده از سلاح و رعایت حدود، و اسیر شدن و اسیر کردن ها، بنده و مطیع خدا هستند.
اما آیا صاحبان قلم هم بنده و مطیع محض الهی هستند؟!
پس تا زمانی که قلم ها مسموم باشد، حدود را رعایت نکند، نیمه خالی ها را بزرگ بنویسد، قلم در جناح و جناح بندی محض پیش برود، مبهم گویی کند، اطاله کلام و بافندگی زیاد داشته باشه بدتر از داعشی ها را می تواند به جامعه ی دینی تحویل بدهد.
حالا اگر واقعا توان مناظره با تکفیری زبان نفهم را دارید بسم الله.